הבלתי נראה!

טרנדים באיפור כלות לשנת 2016

עונת החתונות בעיצומה ואיתה הכלות התרות אחר המראה המושלם. כמו בכל תחום אחר, גם במראות האיפור לכלות יש טרנדים, המושפעים לרוב ממסלולי התצוגות ומהקמפיינים של המעצבים הבינלאומיים.

10491994_1081733388509103_3317563165782632318_n
נכון שלא כל טרנד המככב על המסלול מתאים לכלה ביום חופתה, אבל הרוח הנושבת משם מגיעה גם אל המאפרים והמגמה האופנתית נושבת גם בתחום החתונות.

הכלות של שנת 2016 הן כלות המודעות יותר לחשיבות ולתפקיד של האיפור. הן מבינות שהמראה כולו הוא מעין פאזל המורכב מגורמים רבים, ביניהם השמלה, האיפור, השיער ואפילו המקום וסגנון האירוע. הכל צריך להתכתב יחד, להתאים לאופי הכלה, למבנה הגוף ולפנים שלה ולשדר באותה שפה.

אם בעבר כלות ביקשו להראות מאוד טרנדיות, הרי שהמגמה השנה, היא לשמור על קלאסיות. הכלות מבינות שהרבה מעבר לטרנדיות, חשוב שהמראה יישאר קלאסי ורלוונטי גם בעוד 10 שנים, כשהן יסתכלו על התמונות.

הטרנד הבולט ביותר שכיכב על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה לכלות ברחבי העולם הוא מראה האיפור הנקי כמעט לחלוטין. מעצבים רבים בחרו להדגיש את הטרנד הזה והקצינו עד כדי העלאת דוגמניות למסלול כשהן נראות חסרות איפור לחלוטין ואף נקיות ממסקרה.

ללא שם

את מראה העור הנקי משיגים על ידי הכנה טובה של העור והזנתו בקרמי לחות, שימוש בפריימר וסרום איכותיים, ומעליהם שימוש במייק אפ HD ובשימרים במרקם קרמי ולא אבקתי. רק כאשר העור חלק ומלא לחות, הוא יכול לשמש  בסיס לקבלת מראה חלק ונקי. הלחיים מוסמקות בגווני אפרסק וורוד, שמשלימים את המראה הבובתי הנקי של העור.

השינוי המהותי השנה הוא דווקא באיפור העיניים. האיילנר מפנה את מקומו לטובת תיחום של העין באמצעות הדבקת ריסים. בכלל, הריסים המלאכותיות הן בגדר הכרח השנה ואם בעבר הן נראו מלאכותיות ומוגזמות, הרי שהיום יש ריסים איכותיות שנראות טבעיות לחלוטין, מעשירות ותוחמות את העין.

 

0853f5a6f818601200aa27b32c3b6074

הצלליות תואמות את הלך הרוח הכללי ולמרות שהסגנון המעושן עדיין כאן, הגוונים שלו מתעדנים ואת המעושן השחור תופסים מעושנים בגוונים חומים, שחומים ואפורים.

השפתיים נותרות נקיות יחסית ונצבעות בגוונים עסיסיים, רומנטיים ורכים כמו ורוד וכתום, שמזכירים את מראה השפתיים לאחר ארטיק דובדבן ומדגישים את התום.

חשוב לזכור כי כל כלה היא אינדיבידואל בעלת אופי וסגנון שונים. אל תתפתו ללכת אחרי הטרנדים ועימדו על ההבדל בין טרנד בקטלוג לבין המראה הנכון עבורך ביום כלולותיך.